Hızlı Erişim

» BAPSİS

» AVESİS

» WEB OF SCIENCE

» YÖK

» TÜBİTAK

» SCOPUS

TÜBİTAK Projeleri

ULUSLARARASI PROGRAMLAR

COST (Bilim ve Teknolojide Avrupa İşbirliği)

 

SÜREÇ YÖNETİMİ:

 

MYS Kullanıcı formunu (FR-1710 nolu) doldurarak proje sözleşmesi ile beraber tarafımıza iletmeniz gerekmektedir (tkocatas@yildiz.edu.tr adresine mail olarak atabilirsiniz.)

İlgili belgeye buradan ulaşabilirsiniz.

Bu aşamada avans ile alım ile ilgili olarak avans özetine (45.000TL'ye kadar olan alımlar için) buradanavans talep formuna (FR-0093) buradan ulaşabilirsiniz.

  • İhtiyaç Belgesi ile alım için ise: 
 
PTS deki ekonomik kod ve bütçe bilgilerinizi göz önünde bulundurarak FR-0218 no'lu ihtiyaç belgesini doldurmanız gerekmektedir. Talep ettiğiniz demirbaşa ait teknik şartnameyi de ihtiyaç belgenize eklemeniz gerekmektedir. İlgili belgeye buradan ulaşabilirsiniz.
 
İhtiyaç belgenizin tesliminden sonra belgeniz onaya sunulmakta ve onayı alındıktan sonra en az 3 farklı firmadan proforma talep etmeniz gerekmektedir. 
 
En uygun fiyatlı firmadan alım işleminiz gerçekleştirilmelidir ve size onaydan sonra göndereceğimiz fatura bilgileri dikkate alınarak fatura kesilmelidir.
 
Faturanız ile fakültedeki ayniyatçınızla görüşerek alacağınız taşınır teslim formu ve muayene ve kabul komisyonu tutanağının (fatura ile beraber- avansta olduğu gibi imzalanan) birimimize teslim edilmesi gerekmektedir.
 
Sonraki aşamalar MYS sistemi üzerinden iletişim halinde gerçekleştirilecektir.
 
 
Bursiyer girişi için gerekli evraklar aşağıda sunulmuştur: